:::

Khamis, 23 Disember 2010

wow..!! da nak skola...

alamak dah nak skola pulak... nasib baek da sedia awal brg skola.. 
ni dah lame cuti ni rase macam tak lame pon.. tak tau la sebab ape... rase macam tak puas..
bukan nyer malas nak skola tapi... tapi.. tapi.. & tapi.. tak puas menikmati cuti yang tak brape rase nak panjang taun ni... tanyer pendapat kawan2 dioang kate lame.. aku je yang rase mcam kejap...
x tau la nape en..
tapi tak puas pon aku rindu kat kengkawan kat skola tu... n rindu nak menulis.. rase macam gian tangan ni nak menulis.. tapi aku x de la pandai mane pon macam budak2 lain tu... 
x pua dohh.. tp hati ni nak jugak skola... tp, tp. tp, & tp... x puas....

alangkah baiknya kalau cuti hujung taun cuti selama 4 bualn.. fuhh best.. tp lambat la nak maju... haha...
tp ok la en.. mase kecik dulu.. rase lame lak cuti hujung taun ni...
da skola menengah herm.. skejap giler...
x tau lg mase keje nnt..

mintak2 aku berjaye.... cite2 yg aku impikan slame ni...

ape pon.. kpd sume bdak2 skola tuh.. termasuk la aku ni.. slamat bersekolah semula.. n slalu kne membebel ngn cikgu... 
yahoooo.....!!

SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA!! JGN LUPA JADI FOLLOWER... & TINGGALKAN KOMEN!!!

Intense Debate Comments

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails