:::

Jumaat, 24 Disember 2010

bosan??

kenape bole bosan.. ape mnyebabkan korang bosan..?? ha?? ha?? aku pon bosan senarnyer sjak 2 mnjak 3 menjak dan bermenjak-menjak ni.. tak tau lg nak bwt ape.. nk tulis n3 macam malas.. tp kple otak ni ade isi nk si sampaikan tp mls nk menaip.. huhh.. 

mane x nyer... mase aku baut n3 ni tgh mlm.. ngantok sehh.. mcm lalok2.. jew... baru lps makan nasi goreng yg aku buat td... pent kot.. mcm nk tido tp x de rase nk tdo.. ade plak semangat nk buat n3 plak tu.. tu yg aku heran kan sgt2 tuhh... mcm2 perangai skrg ni..

snggup abiskan mase dengan mengadap bende2 camni.. penting ke.. mungkin bende ni bole menjadi penting dimasa akan dtg mahu pun  skrg ni yg perjalanan nk ke akn dtg..
bosan menyebabkan korang terlalu lame mengadap lappy & internet sepanjangmase,.. n xplor bende baru n x dapt bende bst.. bosan x dpt cari awek kt fb.. itu korang bkn aku...

bosan sebenarnya membosankan...
itu jela.. n3 bosan aku.. mmg bosan pon.. aku tulis dengan penuh persaan blur2 ngntuk2 lalok2.. macam nk tumbang.. 

SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA!! JGN LUPA JADI FOLLOWER... & TINGGALKAN KOMEN!!!

Intense Debate Comments

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails