:::

Jumaat, 31 Disember 2010

2010 dah berlalu.. welcome 2011...!!

haa... tertunggu tunggu tahun 2011 yang akan menjelma sebentar lagi... aku tulis ni mase tgh lg sikit nk new year... ehh dah kol 12 lebih.. dah lani an... ok selamat new year... hahahak... rojak pulak...
azam baru??? nak belajar rajin2... tekun dan gigh.. cehh... nak focus sgt2.. supaya boleh masuk apa yang aku belajar... 

nak mantpakan lagi dengan apa yang aku minat... mcm komputer... aku kene mantapkan lagi skil2 komputer yang aku ade... bukan setakan format je... format tu dah perkara biasa bg budak2 sekarang...
aku nk kasi pro lg... hehe.. insyaallah.. pasti boleh punyer.. dengan izin tuhan, berdoa dan bukan saja duduk diam.. kita kene usaha jugakkan.. kalau tak macam mana nak berjaya dalam sesuatu...

2010 bnyak kenangan manis mahupun pahit didalam kehidupan seharian ku sepanjang 2010.. dengan pelbagai kejadian yang berlaku yang baik mahupun yang buruk...
memalukan dan mengembirakan..

ok la... mate dah ngntuk nihh... esok dah new yaer... nak siap2 dgn azam baru... hehe.. semangat  beb.. entah2 bangun lambat esok.. hakhak hak...
ok lah... 
selamat tahun baru... 2011.. 
inilah entri pertama ku 2011...

salam......

SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA!! JGN LUPA JADI FOLLOWER... & TINGGALKAN KOMEN!!!

Intense Debate Comments

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails