:::

Jumaat, 24 Disember 2010

internet slow??


internet slow..? camne nak berblog ni... nak update post.. kasi mantapkan lg blog aku ni... x tau la nape en.. kadang2.. laju kadang slow macam lipas x de kaki.. kalau laju mcm lipas kudung pulak.. tp yg laju tu da jarang la... kalau laju pun mase mule masuk internet ni.. pehh mmg terbaik la.. en.. rase bangge kot aku sorang je yang ade internet laju berbanding kawan aku..

malangnye keberlagakan aku ini hanya sementare saje... bende tu jadi sekejap/.. 
internet main lame main slow.. pki modem kowt.. local area tu.. LAN.. bukan nyer wifi..
tp ade connect ngn modem wife la.. bole la akak n abg aku gune internet pkilaptop diorang... 
aku je yg dok bilik sorang mengadap komputer yg berusian 7 tahun ni.. masih kuat dan boleh digunakan setakat nk on9 main game biase je la.. masuk software yg ringan2.. klu nak masuk photosho cs2 cs3 atau yg up2 tu., x ble la kot.. stakat 7.0 je la..

x pe nnt aku akan dpt jugak lappy...
berbalik pulak pasal citer td...
aku kan blogger.. mane bole tutup bukak komputer.. mesti on agak2 16jam... termasuk lah modem..
bile modem da panas.. internet pon jd lembap... sbb perkae tu da biase bg aku.. n bile aku download movie ke software ke atau bende yg berat2 mcm 1gb 4gb... pon akan mengganggu menyebabkan internet mnjdi lembap..

pastu org yg tgh gune wife pon turut merungut kelembapan yg berlaku.. termasuklah akak aku n abg aku.. yg tgh gune wifi...
aku ni mmg rajin mendownload software ni.. yg percuma mahupun pirate... hehe :D x mmpu beli ori.. mhl kowt...

ok la... nak cau dulu.. 
salam sejahtera....

SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA!! JGN LUPA JADI FOLLOWER... & TINGGALKAN KOMEN!!!

Intense Debate Comments

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails