:::

Khamis, 30 Disember 2010

Kentut!!!


apehal ngn kentut pulak ni.. tetibe je aku nak citer pasal kentut.. haha.. entri kali ni  mcm tak senonoh skit an.. maklum la da lame x update.. aku asik update blog bual komputer je.. sampai x sempat nak update blog ni.. tula yang aku dah buntu tu.. nak pikir nak post pasal ape nihh... lepas je aku update bual komputer.. teros aku dpt masuk kt pale otak aku ni pasal kentut... hakhak.. x senonoh lerr...

selalunya orang yang kuat kentut ni bnyak angin membuatkan angin tu nk melepas je slalu.. da x bole nak kate ape la.. da bnyak angin kan.. jangan makan bende yang menyebabkan angin k... siap la.. org lain jd mangsa bau kentut... kalau x bau tak pe.. nikang bau.. macam2 bau ade... semua dlam 1... all in 1...

tapi kentut ni sihat.. kalau x kentut.. memang penyakit latuhh... kalau terlebih sgt kentut pon penyakit lak tu...
kentut menyihatkan lagi.. menenangkan perut yang mampat angin... tidak semakkan saluran darah yang dipenuhi angin yg semacam... 

dah la mls nak citer lg... kang lain macam jadi nyer... ok 
salam...

SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA!! JGN LUPA JADI FOLLOWER... & TINGGALKAN KOMEN!!!

Intense Debate Comments

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails