:::

Isnin, 6 Disember 2010

Oh Donat..



DONUT memang kegemaran ku.. kalau boleh nak makan hari2 tapi apekan daye x boleh la.. nanti gigi rosak...
sedap tu memangla sedap tapi yang aku x suke tentang donut ni sebab dye bulat susah nak makan.. nanti comot kat pipi.. nak kene makan pelan2.. tp aku x selesa.. aku kalau makan donut ke bende2 yang besar mesti comot... tp boleh cover lg la... ingat aku ni ape.. bebudak...!!.. hehh.. 

persoalannye kenape die bulat eh..?!! pelik la.. buat la bentuk panjang ke leper ke kalau nak senang bulat kecil macam bola pimpong.. pastu celop coklat.. hahaha sedap... senang sekali ngap je da abih tp kne banyak la...
aku dengar2 jugak la sejarah donut ni.. tp x tau la betol ke x sebab dengar2 je..
sejarah die: dulu pencipta donut ni tukang masak dalam kapal.. x tau la kapal pelancong ke kapal tentera., die amik design donut tu dari pelampong kapal yang kat tepi2 tu.. yg bulat bentuk mcm donut.. sebanrnye donut bentuk mcm die.. x tau la cerite btol ke x... tp ape pon aku mmg suke donut.. 

SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA!! JGN LUPA JADI FOLLOWER... & TINGGALKAN KOMEN!!!

Intense Debate Comments

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails