:::

Sabtu, 20 November 2010

Pertama Aku layan Facebook


best x fb ni..?? mesti la... an??!!!  sebab boleh berkomunikasi dgn mudah dan  cepat dengan dengan ade nye laman mcm nih.. saye buat facebook ni mase 2009.. hujung taun.. hahaha.. semate2 nk main game yg ade kat facebook tu: application tu.. game pertama saye main: cafe world.. hahaha.. dlm bnyak2 game dlm FB tu, game cafe world yg paling best bg saye.. sebab x tau la nape.. mula2 dapat tau ade game tu mase tgok akak tengah main game tu., tgok macam best jer.. ape lg tanye la dpt kat mane game tu..,,!! haha.. x lame bape hari, saye pown buat la account facebook.. dahh siap n dalam masa yang sama saye tros main game tu.. game tu mengenai dunia peniagaan cafe yang menjual makanan.. caranya sgt mudah. kemudian saye bermain dengan tekun dan mendapat level dengan cepat.. pastu saye cube mengexplor game lain pulak.. n jumpa plak game farm ville.. yang main game ni ramai pulak tu.. memang popular la game ni.. sampai masuk surat khabar lagi tu.. jd game yg saya main mase tu 2 je.. pastu mcm2 game saye main smpi da pnt n muak.. saye hanya main cafe world n farm ville jer..

main farmville ni memangnya best tetapi semakin ladang anda besar n banyak tanaman semakin malas anda nk kutip hasil.. sungguh memenatkan bagi saya jika main game ladang ini:(farmville).. bile dah penat,,. ape lagi saye pon mula lah bersara bermain permainan ini.. dan saya tetap hanya bermain cafeworld sahaja dan tetap setia,... saya main farm ni 3 bulan je.. sbb penat la tgn nk klik2 n klik bnyk kali tanaman n hasil...
pastu main game ninja saga pulak mule best.. memang best gile x ingt... hahaha.. tp makin lama makin x best.. 2 bulan je saye berhenti.. boooooriiing..!!

pastu saye terjumpa artikel di majalah pc yg mengatakan tentang permainan farm ville,,. saye pon bace.. dye kate ade software nk mempermudahkan dlm permainan farm ville ini.. mempermudahkan klik... name software tu BUD THE FARMER.. dengar2 cite org malaysia yg bwt software ni.. mmg bagus la n sgt memuaskan.. ape lg saye pon try.. pehlamak mmg best n senang.. sejak tu saye sambung balek main farmville yg saya tinggalkan selama beberapa bulan.. kebiasaannya klu saya x pki software ni saya menanam hasil n mengutip hasil selama 15 n memenatkan tgn sampai kaku menekan... skrg bile gne software ni, 5 minit je n tgn ble relex.. goyang kaki tgn... klu nk tau lg tntng software ni: klik; http://budthefarmer.com download n tgok cara ntuk gnekan nyerr... mmg sungguh memuaskan...

haha samate2 nk maingame je an... ape lah... bnyak fungsi lg laman web sosial ni.. ble share ape2 yg baru n best.. photo..video..link.. n lain2...

SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA!! JGN LUPA JADI FOLLOWER... & TINGGALKAN KOMEN!!!

Intense Debate Comments

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails