:::

Jumaat, 26 November 2010

PC Maintenance

Cuti cuti sekolah ni aku tak buat aktiviti ape2 melainkan online setiap hari.., menhadap facebook, game, n projek komputer yg aku buat..  dari aku selalu buat macam ni baik aku belajar pasal komputer ke hape ke... mase da nak abis skola ari tu aku ade dapat sehelai kertas yg mengandungi iklan tentang belajar komputer.
disitu dia tulis n dia bg pilihan sama ada nak masuk belajar microsoft word, exel, atau belajar membaiki komputer. pc maintenance)); itu la peluang yang aku impi2kan selame ini untuk aku memantapkan lg kemahiran yg aku ade ni.. nak kate mahir.., x sangat la... hehe.. boley la.. n....


aku x kesah tentang bayaran asalkan ape yg aku belajar tu masuk n memuaskan n aku minat.. tapi kursus tu selame 1 bulan je la... x pe.. sekurang2 nye aku nak belajar n.. n... haha.. aku belajar at sane tu mmg best la.. ape yg dye terangkan sume aku paham...  tp yg agak bosan.. tp x brape bosan la.. ok la.. bahagian slide.. tp tu mmg asas la kne tau.. aku mase tu x sabar2 nk tunggu bahgian amali.. best skit.. tp mmg kne blajar teori dulu..

mmg best la amik pc maintenance ni.. mmg masok la sume yg diajar.. tme kasih cikgu yg ajar tu...
klu da sehati sejiwa dgn komputer.. x leh bwt ape dah.. x senang duduk klu xde komputer ni.. nk berak, x jd berak.. asik pikir pasal komputer.. pernah  skali pc aku rosak.. antar kat kwn bapak aku.. dye mmg terer la.. lps 1 minggu dye bg balek.. dlm mse 1 minggu tu.. pehh jgn ckp.. mmg susah nk tido.. bukak tv x de cter best.. walaupun cter tu best.. hahaha.. dengar lgu kat nset.. jd bosan.. makan x selera..
bile da sampai pc.. wahh baru tenang jiwa hati yg gelisah x tentu arah ni...

SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA!! JGN LUPA JADI FOLLOWER... & TINGGALKAN KOMEN!!!

Intense Debate Comments

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails