:::

Jumaat, 24 September 2010

Catatan pertama blog ni.


Hai.. semue selamat sejahtera... selamat datang ke blog khairil vista.., blog tentang saya dan hiburan masakini.. atau perkara yang best terlintas difikaran saya untuk di posting kan kat blog ni... sekerang ini saya ada beberapa blog yang menarik iaitu http://bual-komputer.blogspot.com  blog yg membincangkan tentang komputer dengan bertemakan teknik dan informasi komputer. http://tamanwallpaper.blogspot.com laman blog yang mengandungi wallpaper yang berkualiti (HD) yang menarik untuk dihiaskan di halaman depan komputer anda atau sebagainya


Sekarang ni dah ramai yang buat blog tentang diri sendiri.. kadangkala ada yg sampai membosankan.. asyik cerita pasal bende yang same...  ingat ye korang semue kalau nk post, post n3 yg best!!2 dan yg tidak membosankan...


buat mase ni saya x tau nak cerita pasal ape sebab  saya baru je mula aktifkan blog ni..  kemungkinan saya akan lebihkan cerita di blog saya ini pasal gajet & komputer sebab saya memang minat sgt2 dgn komputer  kalau boleh saya  nk bukak CC atau bangunan  mcm lowyat..  dan yang paling-paling-paling & paling tinggi cite2 saya, saya nak jd programmer dan berurusan dengan billgate atau intel... jgn risau pada sesiape yg x minat pasal teknologi ni.. saya akan bukak cerite lain pasal saya & hiburan ke hape ke... semue ade disini...


kadang2 letih jugak buat blog ni nak pikir letak n3 ape lps ni.. tp minat punye pasal semue jadi...  saya buat blog ni berbaloi juga setelah berpenat lelah memerah otak...setiap minggu saya akan dapat duit hasil klik iklan dari nuffnang yang akan teros masok ke account nuffnang.. lepas da capai 50 inggit keatas saya boleh menbusnya dan wang itu akan dihantar ke rumah saya dalam msa sebulan... walaupun jumlah nye sedikit saya tetap berpuas hati.. lame2 banyak gak.. beratus ratus....


sebenarnya bukan duit yg saya harapkan sangat.. saya cuma nk mengisi masa lapang yg ade ni.. bosan la buat bende lain...  yg nuffnang tu cuma untuk pendapatan saya yg cuma untuk suke2... tp best gak nuffnang ni..,, korang yg x try lg sile la daftar sekarang kat http://nuffnang.com.my  ....


name blog ni  saya gunakan nama saya untuk menunjukkan yg itu saya yg buat... nnt org x tau.. kdng2 kwn2 pown x tau....  Khairil adalah nama saya...  Vista itu pulak memberi maksud yg indah.. atau pandangan yg indah... seperti  sistem operasi sebelum Microsoft Windows 7 iaitu Microsoft Windows Vista... selepas windows xp.. ia menampilkan rekaan grafik yg baru & LEBIH cantik.. sebab itu name nye windows vista.. segala macam object, icon, yg cantik... dan bertemakan aero theme.. lepas tu baru la muncul windows 7 selepas windows vista yg mempunyai banyak rungutan dari pengguna kerana mempunyai beberapa maslah...


huih.. da mula citer pasal komputer dah ni... x pe.. itu lah sebab nya saya berikan nama blog saya sebegini.... ok cau dulu..  jumpe saya di artikel2 lain.. atau lawati blog-blog saya..





SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA!! JGN LUPA JADI FOLLOWER... & TINGGALKAN KOMEN!!!

Intense Debate Comments

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails