:::

Ahad, 24 April 2011

Malas nak post...


salam... dah lame tak update blog ni.. tak tau la kenape.. sibuk sangat kot... tp ape pon thnks kpd sesiapa yang singgah sini & lawat blog aku ni... n sori la kalau da lame tak update.. rase boring kan blog aku ni...
ok.. sekarang aku cube nak manik tarafkan lagi blog aku ni... dari segi fizikal & mental :D

nak kate aku ni terlalu bizi tak jugak.. aku asik layan bnde lain fb, fb & fb.. entah ade ape kat fb tu aku tak tau la... kalau nak kate game, aku x main game sangat.. mmg da lame tak main game sejak 2011 ni...
mungkin aku sndiri yg x slera tengok blog aku ni.. ape tah lagi orang laen...:D

korang singgah2 la blog aku ni.. nnt aku update selalu.. paling lambat pon 1minggu sekali & paling cepat pon 4 hari sekali... nntkan lah update aku yang mengarut kat blog ni.. rajin2 la jenguk.. jgn singgah je.. mane yang blom follow tu mmg dialu alukan sgt untuk follow blog yg hebat ni.. wkakaka..:D

ok sampai disini je.. nak smbung edit gambo.. nnt aku upload & buat post pasal gambo tu... :D babai...

SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA!! JGN LUPA JADI FOLLOWER... & TINGGALKAN KOMEN!!!

Intense Debate Comments

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails